Zakłady bukmacherskie Milenium

Zdrowy sen to dobry dzień

Długość i jakość snu przekłada się na stopień regeneracji mózgu, w przypadku dzieci wytwarzanie hormonu wzrostu, a u dorosłych odbudowę tkanek. Nie bez znaczenie w tym względzie jest również samopoczucie. Każdy doskonale wie, jak można czuć się źle po nieprzespanej nocy, kiedy zamiast śnić przez kilka godzin przewracało się z boku na bok. Aby uniknąć na przyszłość poranków, kiedy to brak energii i rozdrażnienie osiągają punkt krytyczny, warto skorzystać z naszych porad.

Po pierwsze, staraj się kłaść spać zawsze o tej samej porze i nastawiać każdego dnia budzik na tą samą godzinę, Ludzki organizm w kwestii snu preferuje sztywne grafiki. Węwnętrzny zegar biologiczny nie powinien być zbyt często przestawiany, gdyż w konsekwencji przekłada się to niekorzystnie na cały oragnizm. Po drugie, na godzinę przed snem zacznijmy się powoli wyciszać. Nie oglądajmy filmów, które silnie oddziałują na emocje, nie prowadźmy stresującyh rozmów itp. Natomiast włączmy relaksacyjną muzykę i weźmy długią kąpiel. Po trzecie, zjedzmy lekką kolację. Nie objadajmy się ciężkostrawnymi produktami i nie spożywajmy zbyt dużej ilości płynów. Po czwarte, zadbajmy o odpowiednią oprawę sypialni. Zasłonięcie rolet i całkowicie zaciemnienie powinno pomóc, podobnie jak świeża pościel piłkarska, wygodny materac i poduszka.

akcesorium.net.pl